duntel

  • ۰
  • ۰

اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ در شهریور ماه و از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد. داوطلبانی که ثبت نام و انتخاب رشته آزمون را انجام داده اند، مدتی پس از برگزاری آزمون می توانند نتایج را مشاهده نمایند. داوطلبان پذیرفته‌شده باید در زمان معین برای ثبت نام حضوری اقدام کرده و سایر داوطلبان نیز برای اقدامات بعدی خود تصمیم بگیرند. عدم اطلاع از جزییات اعلام اسامی پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳  منجر به تاخیر در اقدام برای مراحل بعدی خواهد شد. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید این مطلب را مطالعه کرده و یا با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع:  اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

زمان اعلام اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

فارغ التحصیلان مقطع کاردانی می توانند با شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی و قبولی در آن وارد مقطع کارشناسی ناپیوسته شده و ادامه تحصیل دهند. اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ در زمان اعلام نتایج توسط سازمان سنجش اعلام می شود. داوطلبان پس از مشاهده نتیجه می توانند برای ثبت نام نهایی در دانشگاه محل قبولی خود اقدام کرده و یا به نتیجه اعتراض نمایند. 

تاکنون زمان اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تاکنون زمان اعلام اسامی قبول شدگان کاردانی به کارشناسی 1403 مشخص نشده است اما طبق روند سال گذشته پیش بینی می شود که در سال جاری نتایج در اواخر شهریور ماه منتشر گردد.

به محض اطلاع رسانی های سازمان سنجش در مورد زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاع سریع می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

 

نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

آزمون کاردانی به کارشناسی توسط سازمان سنجش برگزار شده و اسامی پذیرفته‌شده نیز از طریق همین سامانه در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. برای مشاهده اسامی قبول‌شدگان لازم است که اطلاعات ثبت نامی خود را داشته باشید. مراحل مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 به شرح موارد زیر می باشد. 

👈 ورود به سایت سنجش

‌👈 انتخاب گزینه کاردانی به کارشناسی

👈 کلیک بر روی گزینه اعلام نتایج

‌👈 انتخاب گزینه نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

👈 درج اطلاعات مورد نیاز و ورود به صفحه اعلام نتایج

 

راهنمای تصویری

1️⃣ با جستجو آدرس sanjesh.org وارد سایت سنجش شده و بر روی گزینه کاردانی به کارشناسی کلیک کنید.

 

 

2️⃣ از منوی سمت راست گزینه اعلام نتایج را انتخاب نمایید. 

 

 

3️⃣ بر روی لینک فعال اعلام نتایح نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ کلیک کنید. 

4️⃣ مجددا گزینه اعلام نتایح نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1403 را انتخاب نمایید. 

5️⃣ اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و با انتخاب گزینه ورود کارنامه خود را دریافت کنید.

به محض فعال شدن لینک اعلام نتایج و مشاهده اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ راهنمای تصویری مشاهده نتایج بروزرسانی خواهد شد. در صورت بروز مشکل می توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

 

مشاوره ثبت نام کارشناسی ناپیوسته

داوطلبان پذیرفته‌شده در آزمون کاردانی به کارشناسی باید در زمان مشخص شده نام نویسی خود را دانشگاه قبولی خود انجام نمایند. معمولا ثبت‌نام به صورت دو مرحله ای می باشد. داوطلبان ابتدا با مراجعه به سایت دانشگاه ثبت نام اولیه اینترنتی خود را انجام می دهند سپس یاید به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم ثبت نام خود را تکمیل کنند. 

❌ داوطلبان گرامی که در یکی از دانشگاه های سراسری یا غیر انتفاعی پذیرفته شده اید می توانید جهت اطلاع کامل مراحل ثبت‌نام خود مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

بخوانید: ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی

 

داوطلبانی که موفق به پذیرش نشده اند نیز می توانند به نتایج اعتراض کرده و یا در زمان تکمیل ظرفیت مجددا شانس خود برای قبولی را امتحان کنند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

بخوانید: ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کنکور کاردانی به کارشناسی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان اعلام اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 چه تاریخی است؟

    احتمالا نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی در اواخر شهریور ماه سال جاری اعلام شود. 

  2. برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان چه باید کرد؟

    داوطلبان برای مشاهده نتایج باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. 

  3. آیا امکان ثبت نام در ترم بهمن کاردانی به کارشناسی نیز وجود دارد؟

    بله داوطلبانی که موفق به پذیرش نشده اند، می توانند در زمان تکمیل ظرفیت مجددا برای ثبت نام درخواست دهند.

  • ۰۳/۰۴/۱۹
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی