duntel

  • ۰
  • ۰

اصلاح معدل کنکور ارشد ۱۴۰۴ به صورت اینترنتی و از طریق لینک فعال در سایت سنجش امکان پذیر می باشد. تمامی داوطلبانی که مراحل نام نویسی خود را در سایت سنجش تکمیل کرده اند اما به دلایل مختلفی از جمله عدم آگاهی، بی دقتی و … برخی اطلاعات از جمله معدل خود را به اشتباه وارد کرده اند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده از طریق سایت سنجش، اطلاعات اشتباه خود را ویرایش کنند. سوالی که برای بسیاری از داوطلبان وجود دارد این است که اصلاح و تغییر معدل کنکور ارشد در چه زمان هایی و چگونه امکان پذیر می باشد. در ادامه قصد داریم به جزئیات نحوه و زمان تغییر معدل کنکور کارشناسی ارشد 1404 بپردازیم. همراه ما باشید.

 

منبع: اصلاح معدل کنکور ارشد ۱۴۰۴

 

اصلاح معدل کنکور ارشد ۱۴۰۴

خوشبختانه سازمان سنجش در بازه های زمانی مختلف امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی از جمله بند مرتبط با معدل را در سایت سنجش را برای متقاضیان فراهم می کند. بنابراین متقاضیانی که با مغایرت اطلاعات ثبت نامی با اطلاعات اصلی خود مواجه شده اند، می توانند در تاریخ های اعلام شده مجدد به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کنند و اقدام به ویرایش اطلاعات و اصلاح معدل کنکور ارشد ۱۴۰۴ نمایند. 

تمامی داوطلبانی که تمایل دارند در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنند، باید در نظر داشته باشند که در زمان تکمیل فرم اینترنتی، وارد کردن اطلاعات درست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که طی این مرحله و در زمان وارد کردن اطلاعات فردی و تحصیلی، داوطلبان نهایت دقت را داشته باشند تا کوچکترین خطایی در آن ها وجود نداشته باشد. 

با وجود اهمیت بالای این موضوع، برخی از داوطلبان که ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد خود را به کافینت ها می سپارند و یا خودشان در زمان نام نویسی دقت لازم را ندارند، ممکن است برخی اطلاعات خود را به اشتباه در سامانه وارد کنند و پس از تایید نهایی و دریافت کد پیگیری متوجه اشتباه خود شوند.


 

 

زمان اصلاح معدل کنکور کارشناسی ارشد 1404

از سوالات پرتکرار که چه زمانی می توانیم اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنیم. به منظور همینطور اصلاح معدل کنکور ارشد ۱۴۰۴ سازمان سنجش در سه بازه زمانی لینک ویرایش را در سایت مربوطه فعال می کند.

تمامی شرکت کنندگان که مرحله نام نویسی خود را تکمیل کرده اند و کد پیگیری ثبت نام خود را دریافت نموده اند، می توانند در صورت تمایل در این بازه های زمانی اطلاعات مورد نظر خود از جمله بند معدل را ویرایش کنند. در ادامه جزئیات بازه های زمانی اعلام شده برای اصلاح معدل کنکور کارشناسی ارشد را آورده ایم.

 

1. زمان ثبت نام در آزمون

تمامی متقاضیان مجاز هستند، تا قبل از اتمام مهلت ثبت نام اطلاعات فردی و تحصیلی خود را که در زمان ثبت نام وارد کرده اند، ویرایش نمایند. بنابراین اصلاح معدل ارشد 1404 تا قبل از اتمام مهلت ثبت نام و همینطور در زمان تمدید مهلت ثبت نام امکان پذیر است. 

داوطلبان می توانند با مراجعه مجدد به سایت سنجش از طریق لینک ویرایش ثبت نام که در این بازه زمانی فعال می باشد، اقدام به تصحیح اطلاعات اشتباه خود نمایند. 

  • ۰۳/۰۶/۰۷
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی