duntel

  • ۰
  • ۰

لیست رشته های شناور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون درج می شود. متقاضیانی که قصد دارند در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنند. می توانند در دو مجموعه امتحانی تحت عنوان رشته‌های اصلی و شناور در این آزمون نام نویسی نمایند. رشته‌های شناور مجموعا 64 رشته می‌باشند که در زیرگروه‌های مختلف علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی ارائه می شوند. در ادامه جداول رشته های شناور کنکور ارشد 1404 در هر یک از این گروه ها را آورده ایم.

 

منبع: رشته های شناور کارشناسی ارشد

 

لیست رشته های شناور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴

همزمان با آغاز مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد، دفترچه راهنما نیز منتشر می‌گردد و در بردارنده اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در این آزمون می باشد. از اطلاعات مهم دفترچه راهنما، لیست مجموعه‌های امتحانی شامل رشته‌های اصلی و شناور است. 

هر یک از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مجاز هستند که در یکی از رشته‌های اصلی و رشته های شناور کارشناسی ارشد 1404 نام نویسی و شرکت کنند. توصیه مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل این است که متقاضیان رشته شناور را نیز مرتبط با رشته اصلی خود انتخاب کنند تا بتوانند در آزمون نیز عملکرد خوبی داشته باشند.


 

رشته‌های شناور دارای متقاضیان کمتری می‌باشد و متقاضیان با احتمال بیشتری در این رشته ها پذیرفته می‌شوند. اما لازم است که شرکت کنندگان در انتخاب رشته‌ها خود دقت داشته باشند چراکه مجاز به ثبت نام در یک رشته شناور و یک رشته اصلی هستند.

اطلاع از لیست رشته های شناور کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ به متقاضیان کمک می کند تا بتوانند در رشته صحیحی نام نویسی کنند.

  • ۰۳/۰۶/۰۷
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی