duntel

  • ۰
  • ۰

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور ارشد ۱۴۰۴ از مهم ترین مواردی است که داوطلبان در هنگام نام‌نویسی کارشناسی ارشد بدون آزمون باید به آن توجه داشته باشند. مدارک در ثبت نام دانشگاه بسیار حائز اهمیت هستند و بسیار دیده شده که نقص مدارک منجر به بروز مشکلاتی در ثبت نام شده است. در این مطلب به بررسی کامل مدارک ثبت نام ارشد بدون کنکور 1404 می‌پردازیم. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه می‌توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع: مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور ارشد ۱۴۰۴

 

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور ارشد ۱۴۰۴

در هنگام نام نویسی رشته های بدون آزمون کارشناسی ارشد، داوطلبان باید مدارک مورد نیاز را مطابق با دستورالعمل های دانشگاه محل پذیرش خود آماده کرده و به دانشگاه تحویل دهند. این مدارک در ثبت نام دانشجویان بسیار حائز اهمیت است به طوری که نقص در مدارک می تواند منجر به بروز مشکلات جدی برای دانشجویان شود. 

معمولا داوطبان باید اصل و کپی مدارک هویتی و تحصیلی خود را به صورت حضوری به دانشگاه ارائه دهند. برخی از دانشگاه ها مدارک بیشتری نیز ممکن است درخواست نمایند. در ادامه به توضیح کامل مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور ارشد ۱۴۰۴ خواهیم پرداخت. 


 

 

مدارک ثبت نام استعداد درخشان ارشد ۱۴۰۴

پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور در مقطع ارشد بر اساس استعداد درخشان به هر دانشگاه اختصاص دارد و دانشگاه های مختلف با انتشار اطلاعیه هایی شرایط و ضوابط و سایر جزییات مربوط به نام نویسی را منتشر می‌کنند. به طور معمول دانشگاه ها از ماه آبان شروع کرده و فراخوان های مربوط به ثبت نام بر اساس استعداد درخشان را منتشر می‌کنند. 

همانطور که گفته شد فراخوان هر دانشگاه با دیگری متفاوت است و نمی‌توان شرایط و مدارک یکسانی برای تمام آن ها به صورت قطعی مشخص کرد. اما با این حال برخی از مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور ارشد یکسان است که بر شرح زیر می‌باشند. 

✅عکس ۴*۳ یا ۴*۶ که در سال جدید گرفته شده و تمام رخ باشد و حجم آن نیز متناسب با قوانین گفته شده در سامانه باشد. 

✅مدرک فارغ التحصیلی یا گواهی موقت

✅تکمیل و ارائه فرم معدل برای داوطلبانی که هنوز فارغ التحصیل نشده اند. 

✅عکس همه صفحات شناسنامه

✅عکس پشت و روی شناسنامه

✅ریز نمرات مقطع کارشناسی

✅بارگزاری کاربرگ های موجود در سامانه به صورت تکمیل شده

✅بارگزاری مدارک مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی

توجه: لازم به ذکر است که امکان دارد برخی از دانشگاه ها مدارک نیز درخواست کنند که در این صورت باید حتما آن ها را از سایت دانشگاه پیگیری کرده و ارائه نمایید. 

  • ۰۳/۰۶/۰۷
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی