duntel

  • ۰
  • ۰

ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۴ همزمان با ثبت‌نام آزمون دانشگاه‌های سراسری انجام می شود. داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستند. باید در مهلت مقرر به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه و اقدام به تکمیل مراحل نام نویسی خود نمایند. در ادامه همراه ما باشید تا با جزئیات بیشتری از ثبت نام ارشد آزاد 1404 آشنا شویم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع: ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۴

 

بت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۴

طی سال های اخیر کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و ازاد با یکدیگر ادغام و در قالب یک آزمون یکپارچه برگزار می گردد. بنابراین داوطلبان علاقه مند در ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۴ در زمان نام نویسی آزمون ارشد دانشگاه آزاد تعیین شده به سایت سنجش مراجعه نموده و فرآیند نام نویسی خود را تکمیل نمایند. 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1404 از 22 تا 28 مهر 1403 می باشد.

البته لازم است اشاره کنیم که سازمان سنجش به منظور ثبت‌نام جاماندگان از مرحله نام نویسی مهلت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد را دو تا سه روز دیگر نیز تمدید می کند، اما بهتر است داوطلبان به امید تمدید مهلت ثبت‌نام نباشند و ثبت‌نام خود را در روزهای ابتدایی مهلت ثبت‌نام انجام دهند.

بخوانید: راهنما ثبت نام ارشد

 

شرایط ثبت نام در آزمون

با شروع فرایند نام نویسی آزمون در سایت سنجش، دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1404 نیز منتشر می‌شود. این دفترچه حاوی اطلاعات مربوط به سهمیه ها، شرایط کنکور مجدد، نظام وظیفه داوطلبان آقا می باشد. در ادامه به بررسی شرایط لازم پرداخته‌ایم:

✅دارای حداقل معدل کارشناسی 12 (معدل کمتر مجاز به ثبت‌نام نمی باشد)

✅عدم منع نظام وظیفه برای داوطلبان آقا

✅دارا بودن یکی از مدارک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکترا حرفه‌ای

✅دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی حداکثر تا 31 شهریور ماه 1404 فارغ التحصیل شوند.

✅داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۴ استفاده از سهمیه های رزمندگان و ایثارگری باید کد پیگیری 12 رقمی تایید سهمیه خود را دریافت نمایند.

  • ۰۳/۰۶/۰۸
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی