duntel

  • ۰
  • ۰

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۴ نوبت اول اردیبهشت ماه در 20 تا 26 آبان از طریق سایت سازمان سنجش و به صورت اینترنتی انجام می شود. در پی تغییراتی که در کنکور سراسری ایجاد شده، آزمون در دو نوبت برگزار خواهد شد. داوطلبان باید پیش از تکمیل مراحل نام نویسی ابتدا باید از شرایط و مدارک ثبت‌نام آگاهی یابند و سپس برای تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام نمایند. در ادامه این مقاله به بررسی تمامی نکات، شرایط، مدارک لازم و راهنما جامع ثبت نام آزمون سراسری تیر و اردیبهشت 1404 می پردازیم.

 

منبع: ثبت نام کنکور ۱۴۰۴

 

 

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۴

کنکور سراسری برای ورود به رشته‌های با آزمون دوره های مختلف دانشگاه های سراسری شامل دوره روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

از آنجایی که تحصیل در برخی از رشته‌ها، فقط از طریق کنکور سراسری می باشد، علاقه مندان باید در تاریخ‌های اعلام شده، نسبت به ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۴ اقدام نمایند.

با تغییراتی که در این آزمون ایجاد شده، شاهد برگزاری کنکور سراسری دو بار در سال هستیم. ثبت نام کنکور نوبت اول در آذر ماه و نوبت دوم در فروردین ماه می باشد. زمان ثبت نام آزمون سراسری نوبت های مختلف در جدول زیر شرح داده ایم.

نوبت کنکور زمان ثبت نام تمدید مهلت زمان برگزاری
نوبت اول اردیبهشت 20 تا 26 آبان 1403 اعلام نشده ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
نوبت دوم تیر  نیمه دوم اسفند 1403 اعلام نشده ۵ و ۶ تیر ۱۴۰۴

هر ساله تعدادی از داوطلبان به دلایل مختلفی موفق به نام در مهلت تعیین شده نمی شوند. از این رو سازمان سنجش مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۴ برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام خود نشده اند برای چند روز دیگر تمدید می کند تا این دسته از داوطلبان جامانده امکان ثبت نام با تاخیر آزمون سراسری را داشته باشند.

لذا توصیه اکید می کنیم به دلیل ترافیک بالای در روزهای آخر حتما در روز های آغازین نام نویسی خود را تکمیل نمایید. البته شما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار در کانال اخبار دانتل کو عضو شوید.

  • ۰۳/۰۶/۰۸
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی