duntel

  • ۰
  • ۰

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۴ از مهم ترین اقداماتی است که داوطلبان باید انجام دهند تا از جزییات دفترچه به طور کامل مطلع شوند. در این دفترچه شرایط ثبت نام بدون کنکور، کد رشته محل های ارائه شده و سایر جزییات مربوط به ثبت نام درج شده است. عدم مطالعه دفترچه راهنما ممکن است مشکلاتی را در روند ثبت نام برای داوطلبان به وجود آورد. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع: دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد ۱۴۰۴

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۴

داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد می توانند به صورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد ثبت نام کنند. دانشگاه آزاد هر ساله رشته محل های ارائه شده به صورت بدون کنکور را از طریق انتشار دفترچه راهنما ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1404 از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با آدرس azmoon.org منتشر می گردد. با توجه به اهمیت دانلود و مطالعه دفترچه بدون کنکور ارشد آزاد در این مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت. 

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد استعداد درخشان 1404

داوطلبانی که شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد بر اساس استعداد درخشان را دارند، باید در زمان تعیین شده، کد رشته محل های مورد نظر خود را از دانلود دفترچه ثبت‌نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۴ استخراج کرده و اولویت بندی خود را انجام دهند. 

این دفترچه در زمان مشخصی از طریق سایت دانشگاه آزاد منتشر می گردد. هنوز زمان دقیق انتشار دفترچه در سال ۱۴۰۴ مشخص نشده است. دفترچه راهنما بدون کنکور ارشد آزاد سال گذشته ۱۲ خرداد ماه منتشر شد. شما می توانید برای دانلود مستقیم دفترچه سال گذشته بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

دانلود دفترچه ثبت‌نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

انتظار می رود که در سال جاری نیز دفترچه در خرداد ماه منتشر شود. به محض اطلاع رسانی های این بیشتر این مطلب بروزرسانی خواهد شد. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

  • ۰۳/۰۶/۰۸
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی