duntel

  • ۰
  • ۰

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ از 22 تا 28 مهر می باشد. داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های سراسری، آزاد و دوره‌های مختلف هستند، باید در کنکور کارشناسی ارشد که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود، شرکت کنند. در ادامه مقاله به بررسی تاریخ ثبت نام کنکور ارشد 1404 خواهیم پرداخت.

 

منبع: زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۴

 

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴

هرسال سازمان سنجش از طریق سایت به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” جدول زمان‌بندی را منتشر می‌کند تا داوطلبان برای مطالعه شرایط  و لازم نام نویسسی این آزمون از قبل برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

زمان ثبت نام آزمون سال ۱۴۰۴ از 22 تا 28 مهر ۱۴۰۳ می باشد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات دقیق و لحظه ای پیرامون نحوه ثبت‌‌نام با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در ارتباط باشید با اطلاع قبلی از تاریخ ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۴ و دیگر مراحل این آزمون، از هیچ مرحله ای جا نمانید.

داوطلبان در دو رشته امتحانی اصلی و شناور مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود. در آزمون ارشد نیازی به تجانس رشته نمی‌باشد و داوطلبان با هر مدرک کارشناسی‌می توانند در هر مجموعه رشته امتحانی شرکت کنند. داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ باید تمامی قوانین و شرایط پذیرش دانشجو اطلاع داشته باشند. پیشنهاد می شود پیش از اقدام به ثبت‌نام حتما مقاله راهنما جامع زیر مطالعه نمایید. 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام آزمون ارشد

 

تمدید تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴

در سالهای گذشته شاهد تمدید زمان ثبت نام ارشد 1404 برای جاماندگان بوده‌ایم، پیش بینی می‌شود طبق روال هرسال این بازه زمانی به مدت چند روز تمدید شود. اما بهتر است داوطلبان در زمان‌های تعیین شده، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام خود در این آزمون اقدام کرده و به دنبال تمدید مهلت نباشند. 

  • ۰۳/۰۶/۰۸
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی