duntel

  • ۰
  • ۰

نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ مدتی پس از برگزاری آزمون های نوبت اول دی ماه و نوبت تیر ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود. تمامی داوطلبان می توانند به منظور آگاهی از عملکرد خود و وضعیت مجاز بودن و یا نبودن برای انتخاب رشته جهت ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد، کارنامه اولیه خود را دریافت و مورد بررسی قرار دهند. متقاضیان پس از دریافت نتیجه اولیه خود، متناسب با مندرجات کارنامه‌شان مجاز هستند در انتخاب رشته دوره های روزانه و غیرروزانه شرکت کنند. به منظور اطلاع از نحوه دریافت نتایج اولیه آزمون سراسری 1403 در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

منبع: نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳

 

نتایج اولیه کنکور اردیبهشت نوبت اول ۱۴۰۳

پس از برگزاری آزمون نوبت اول در اواسط خرداد ماه نتایج اولیه کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ منتشر می شود. داوطلبانی که در این نوبت آزمون حضور داشته اند می توانند کارنامه خود را دریافت نمایند. در این کارنامه فقط نمره خام و درصد دروس قرار گرفته و هیچ گونه رتبه و تراز و وضعیت مجاز بود وجود ندارد. 

کارنامه اولیه آزمون اردیبهشت ۱۴۰۳ ماه در ۱۵ خرداد ماه منتشر خواهد شد.

 

نتایج اولیه کنکور تیر ماه نوبت دوم 1403

نتایج اولیه کنکور تیر ماه ۱۴۰۳ نیز تقریبا یک ماه پس برگزاری آزمون نوبت دوم از طریق سایت سنجش منتشر می شود. با توجه به روال به سال گذشته پیش بینی می کنیم نتیجه در اوایل مرداد ماه منتشر شود. داوطلبان می توانند در تاریخ تعیین شده با مراجعه به سایت سنجش نتیجه خود را دریافت نمایند.  

  • ۰۳/۰۶/۰۹
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی