duntel

  • ۰
  • ۰

نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دو مرحله شامل نتایج اولیه و نتایج نهایی منتشر می گردد. با توجه به اینکه کنکور سراسری در دو مرحله برگزار می شود، نتیجه اولیه کنکور سراسری 1403 اردیبهشت ماه در نیمه دوم خرداد ماه و نتیجه اولیه کنکور سراسری تیرماه نیز در نیمه دوم مرداد ماه اعلام می گردد. نتایج نهایی‌ کنکور سراسری نیز در شهریور ماه اعلام می‌شود. در ادامه این مقاله از سایت دانتل کو قصد داریم به بررسی زمان و نحوه دریافت نتایج کنکور سراسری 1403 بپردازیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع: نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳

 

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳

پس از برگزاری آزمون سراسری 1403 متقاضیان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” از نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ مطلع شوند.

مرحله آزمون زمان اعلام نتیجه
کنکور اردیبهشت نوبت اول ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۳
کنکور تیر نوبت دوم 15 مرداد ۱۴۰۳
کارنامه اولیه رتبه و تراز اواخر مرداد ۱۴۰۳
نتایج نهایی انتخاب رشته شهریور ماه ۱۴۰۳

مطابق روال سال‌های گذشته، نتایج آزمون سراسری 1403 طی دو مرحله منتشر شده‌ و در اختیار داوطلبان کنکور سراسری قرار می گیرد. در سال جاری با توجه به اینکه کنکور سراسری در دو نوبت در بازه های زمانی اردیبهشت و دی ماه برگزار می شود، بدیهی است که نتایج اولیه کنکور نیز به صورت جداگانه در دو نوبت اعلام گردد.

❌در ادامه قصد داریم با توجه به تغییراتی که در روند برگزاری آزمون سراسری اعمال شده‌ است، به زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 1403 در هر یک از دو نوبت برگزاری آزمون در اردیبهشت و تیرماه بپردازیم.

 

نتایج کنکور اردیبهشت ماه

پس از برگزاری آزمون اردیبهشت ماه نتایج کنکور نوبت اول اردیبهشت ۱۴۰۳ در خرداد ماه اعلام می شود. کارنامه منتشر شده فقط حاوی نمرات خام و درصد های داوطلب می باشد و هیچگونه رتبه ‌ای در آن وجود ندارد. تاثیر معدل در این مرحله اعمال نخواهد شد.

  • ۰۳/۰۶/۰۹
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی