duntel

  • ۰
  • ۰

نفرات برتر کنکور

نتایج کنکور سراسری و اسامی نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۳ یکی از مهم ترین دغدغه های داوطلبان کنکور می باشد. در سال 1403 کنور سراسری تغییرات زیادی کرده است که مهم ترین آن برگزاری کنکور در دو نوبت می باشد. اسامی نفرات برتر کنکور دی و تیر به صورت جداگانه اعلام می شود اما در نهایت تمامی داوطلبان باید در مرداد ماه با یکدیگر انتخاب رشته کرده و منتظر نتایج نهایی بمانند. با توجه به اهمیت اسامی نفرات برتر برای داوطلبان کنکور سراسری در این مطلب به بررسی کامل آن پرداخته ایم. برای کسب اطلاع می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

 

منبع: نفرات برتر کنکور

 

لیست اسامی نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۳

اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 1403 یکی از مهم ترین سوالات داوطلبان است. داوطلبانی که یک سال تمام با سخت کوشی بسیار زیاد به مطالعه پرداخته اند و هم اکنون در انتظار مشاهده نام خود در لیست نفرات برتر می باشند.

اسامی نفرات برتر کنکور در مرداد ماه اعلام خواهد شد. داوطلبان برای مشاهده اسامی باید به سایت سنجش مراجعه نمایند. به محض انتشار اسامی، لیست کامل در این صفحه قرار خواهد گرفت.

لیست نفرات برتر کنکور سال ۱۴۰۳ تاکنون اعلام نشده است. در لیست زیر نفرات برتر سالا گذشته قرار گرفته است. 

 

لیست نفرات برتر کنکور سراسری تجربی ۱۴۰۳

لیست زیر مربوطه به نفرات برتر کنکور تجربی سال گذش

  • ۰۳/۰۶/۰۹
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی