duntel

  • ۰
  • ۰

کارنامه کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دو مرحله و در زمان اعلام نتایج منتشر می شود. با توجه به تغییرات کنکور و برگزار شدن این آزمون در دو نوبت، کارنامه اولیه نیز در هر نوبت به صورت جداگانه منتشر خواهد شد. پس از اینکه کنکور سراسری در هر کدام از پنج زیرگروه‌ آزمایشی برگزار  شود، نتایج کنکور سراسری نیز در قالب کارنامه که شامل مندرجات مهمی است، منتشر می‌گردد. در ادامه این مطلب اطلاعاتی از مندرجات کارنامه کنکور سراسری 1403 زمان انتشار و نحوه دریافت آن ارائه کرده ایم.

 

 

منبع: کارنامه کنکور سراسری ۱۴۰۳

 

زمان انتشار کارنامه کنکور سراسری ۱۴۰۳

کارنامه هر نوبت کنکور (دی و تیر ماه) به صورت جداگانه حدودا پس از یک ماه از زمان برگزاری آزمون منتشر خواهد شد. تغییر اصلی که در کارنامه کنکور به وجود آمده است، که تا دو سال کارنامه اعتبار خواهد داشت و داوطلبان تا انتخاب رشته ۲ سال آینده مجاز خواهند با استفاده از این کارنامه در مرحله انتخاب رشته شرکت نمایند. 

نوبت کنکور زمان انتشار کارنامه
اردیبهشت ماه 15 خرداد 1403
تیر ماه 15 مرداد ماه 1403

کارنامه کنکور در نوبت اول طبق اطلاعیه سازمان سنجش در اسفند ماه منتشر خواهد شد. کارنامه اولیه آزمون نوبت تیر ماه نیز پیش از مرحله انتخاب رشته در مرداد ماه منتشر و در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت. در جدول زیر تاریخ دقیق انتشار هر کارنامه آزمون سراسری در نوبت‌های مختلف را قرار داده‌ایم.


 

توجه داشته باشید فقط یکبار مجاز به انتخاب رشته با استفاده از هر کارنامه می باشید

 

نحوه دریافت کارنامه کنکور سراسری 1403

نتایج اولیه کنکور سراسری و کارنامه شرکت کنندگان به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. متقاضیان دریافت کارنامه کنکور سراسری ۱۴۰۳ می توانند مطابق مراحل زیر عمل کرده و کارنامه خود را دریافت نمایند.

  • ۰۳/۰۶/۰۹
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی