duntel

  • ۰
  • ۰

رتبه قبولی داروسازی کنکور ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ چند است؟ شما داوطلبان عزیزی که در کنکور سراسری تجربی شرکت کرده اید و قصد انتخاب داروسازی را دارید، بایستی کد رشته محل های مربوط به داروسازی را در دانشگاه های سراسری و آزاد استخراج کرده و سپس سعی کنید به ترتیب الویت بندی کنید. الویت بندی کد رشته محل های استخراجی از مهم ترین مراحل کنکور سراسری می‌باشد. به همین منظور در ادامه این مطلب آخرین رتبه قبولی داروسازی کنکور 1402 را ارائه کرده ایم. 

 

منبع: رتبه قبولی داروسازی

 

رتبه قبولی داروسازی کنکور ۱۴۰۲

برای انجام یک انتخاب رشته درست، داوطلبان باید بدانند محدوده رتبه قبولی هر کد رشته محل انتخابی‌شان، چقدر است و با توجه به رتبه ای که بدست آورده اند، آیا شانس قبولی دارند یا خیر. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

نکته دیگر که قابل ذکر است این است که داوطلبان برای قبول شدن در رشته داروسازی براساس رتبه‌شان در سهمیه سنجیده خواهند شد. برای این منظور می‌توانند از آخرین رتبه قبولی داروسازی کنکور ۱۴۰۲ در سهمیه ای که با آن در کنکور شرکت کرده اند، استفاده کنند و شانس پذیرفته شدن خود را تخمین بزنند. برای مشاهده آخرین رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید.

  • ۰۳/۰۶/۱۰
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی