duntel

  • ۰
  • ۰

رتبه قبولی پزشکی

رتبه قبولی پزشکی کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تحربی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. رمتقاضیان رشته پزشکی پس از شرکت در کنکور سراسری تجربی، می‌توانند برای اینکه بدانند با توجه به رتبه‌ای که بدست آورده اند در چه دانشگاه هایی شانس قبولی در رشته پزشکی را دارند، می‌توانند از آخرین رتبه‌های قبولی استفاده کنند. به همین منظور در ادامه این مطلب تعدادی از آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور 1402 و 1401 ارائه کرده ایم. 

 

منبع: رتبه قبولی پزشکی

 

آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

رشته پزشکی برخلاف بسیاری از رشته ها فقط در دوره روزانه دانشگاه های سراسری و علوم پزشکی ارائه می‌گردد. داوطلبان کنکور تجربی که علاقه مند به انتخاب رشته پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور هستند، در ابتدا بایستی سعی کنند رتبه مناسبی جهت قبولی در این دانشگاه ها کسب کنند.

در کنکور سراسری و قبولی داوطلبان در رشته پزشکی سهمیه های مختلفی موثر می‌باشد که از مهم ترین آنها می‌توان به سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت، سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت و سهمیه مناطق اشاره کرد. برای مشاهده رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید.

از آنجایی که ملاک قبولی داوطلبان در رشته پزشکی دانشگاه های سراسری، رتبه آنها در سهمیه می‌باشد، بنابراین بایستی جهت تخمین شانس قبولی‌شان به رتبه در سهمیه خود توجه کنند و برای مقایسه با آخرین رتبه قبولی پزشکی کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳نیز با رتبه های سهمیه های مشابه خود مقایسه کنند.

  • ۰۳/۰۶/۱۰
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی