duntel

  • ۰
  • ۰

دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ معمولا در نیمه دوم مرداد ماه در پنج گروه آزمایشی به صورت جداگانه منتشر شده است. در ادامه لینک دانلود آن قرار داده شده و می توانید دانلود نمایید. متقاضیان با توجه به نتایج اولیه دریافتی خود وارد مرحله انتخاب‌رشته شوند. سازمان سنجش به منظور راهنمایی داوطلبان شرایط و ضوابط شرکت در انتخاب‌رشته، لیست کدرشته محل های ارائه شده و… را در قالب یک دفترچه منتشر و در اختیار متقاضیان قرار می دهد. در ادامه این مطلب به زمان انتشار و لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته 1403 خواهیم پرداخت.

 

منبع: دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳

پس از اعلام نتایج و انتشار کارنامه، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیز از در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. تمامی داوطلبان می توانند پس از بررسی بخش های مختلف دفترچه انتخاب رشته دانشگاه های سراسری ۱۴۰۳ در گروه آزمایشی خود، ابتدا مطابق با دوره هایی که مجاز به انتخاب آن هستند، کدرشته محل های مورد علاقه خود را استخراج کرده و سپس آن ها را در فرم انتخاب‌رشته درج کنند.

در ادامه لینک دانلود دفترچه‌های انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ هر گروه آزمایشی مربوط به سال گذشته را قرار خواهیم داد. به به محض انتشار دفترچه جدید لینک دانلود آن قرار داده خواهد شد.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور 1403 

معمولا رویه کنکور سراسری در هر سال به یک صورت است؛ ابتدا نتایج اولیه پس از حدود یک ماه از تاریخ برگزاری آزمون از سوی سایت سنجش اعلام می گردد. سازمان سنجش چند روز پیش از آغاز انتخاب‌رشته، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ را به صورت مجزا برای هر کدام از گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان های خارجی منتشر می کند.

  • ۰۳/۰۶/۱۱
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی