duntel

  • ۰
  • ۰

دفترچه انتخاب رشته انسانی ۱۴۰۳ پس از اعلام نتایج اولیه در مرداد ماه منتشر می شود. در ادامه مطلب می توانید این دفترچه را دانلود نمایید. سازمان سنجش به منظور اطلاع رسانی شرایط و کدرشته محل های ارائه شده به همراه ظرفیت و جنسیت پذیرش و … را در دفترچه‌ راهنما را منتشر می کند. داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه خود، مجاز به انتخاب‌رشته هستند، می توانند با دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 1403 اقدام به درج کدرشته محل های مورد علاقه خود در فرم انتخاب‌رشته کنند. در ادامه ضمن ارائه اطلاعاتی پیرامون دفترچه راهنما، لینک دانلود آن را نیز قرار داده ایم.

 

منبع: دفترچه انتخاب رشته انسانی

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی ۱۴۰۳

دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی ۱۴۰۳ معمولا چند روز پس از اعلام نتایج اولیه و در زمان انتخاب‌رشته امکان پذیر می باشد. دفترچه راهنما در 15 مرداد ماه در اختیار متقاضیان قرار گرفت. در ادامه لینک دانلود دفترچه‌ی سال گذشته را قرار داده ایم. به محض انتشار دفترچه جدید لینک دانلود آن فعال خواهد شد.

معمولا دفترچه انتخاب رشته انسانی ۱۴۰۳ و کدرشته محل ها تغییر زیادی نسبت به سال گذشته ندارد و تقریبا همه رشته هایی که در سال گذشته ارائه شده اند در سال جاری نیز دانشجو پذیرش خواهند کرد. از این دفترچه سال گذشته منبع خوبی برای  دریافت اطلاعات کافی و بررسی رشته ها در همه دانشگاه ها می باشد. از این رو می توانید دفترچه کنکور انسانی سال گذشته که لینک دنلود آن را قرار داده‌ایم را دانلود نمایید.

 

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

تمامی حاضرین در جلسه کنکور سراسری انسانی که مطابق با عملکرد خود در جلسه آزمون، مجاز به انتخاب حداقل یکی از دوره های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان هستند، باید در تاریخ هایی که از سوی سازمان سنجش اعلام می گردد، در گام اول دفترچه کنکور انسانی 1403 را دریافت و مطالعه کنند و سپس فرآیند انتخاب‌رشته خود را تکمیل نمایند. 

انتخاب‌رشته مهم ترین مرحله در قبولی در دانشگاه می باشد و یک اشتباه کوچک می توانید مسیر زندگی یک فرد را تغییر دهد. از این توصیه اکید می کنیم حتما پیش از انتخاب‌رشته با مشاوران و کارشناسان این حوزه مشاوره بگیرید. در مقاله زیر نکات کلیدی و نحوه انتخاب‌رشته که طی سالیان کسب کرده ایم پرداخته ایم. از این حتما پیش از انتخاب‌رشته مقاله زیر را مطالعه نمایید. 

  • ۰۳/۰۶/۱۱
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی