duntel

  • ۰
  • ۰

دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر ۱۴۰۳ از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر است. داوطلبان کنکور هنر که پس از دریافت نتایج اولیه خود مطابق کارنامه اولیه، مجاز به انتخاب‌رشته در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری شامل روزانه، نویت دوم، پردیس خودگردان، غیرانتفاعی، پیام نور و دوره مجازی هستند، باید در زمان های اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به سایت sanjesh.org مراجعه کنند و وارد مرحله انتخاب‌رشته شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید چراکه ضمن ارائه توضیحات در مورد زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر 1403 لینک دانلود آن را نیز قرار داده ایم.

 

منبع: دفترچه انتخاب رشته هنر

 

دفترچه انتخاب رشته هنر ۱۴۰۳

پیش از آغاز مهلت انتخاب‌رشته، دفترچه‌ای با عنوان دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر ۱۴۰۳ منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. این دفترچه‌ی راهنما دارای دستورالعمل کاملی از انتخاب‌رشته است و همینطور لیست کدرشته محل های ارائه شده همراه با جزئیات را نیز در اختیار متقاضیان قرار می دهد. 

شرکت کنندگانی که مجاز به انتخاب‌رشته هستند، برای قدم گذاشتن در این مسیر مهم و تکمیل اصولی فرم انتخاب‌رشته، باید که حتما اقدام به دریافت و مطالعه دفترچه انتخاب رشته هنر 1403 کنند و بخش های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهند.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر ۱۴۰۳

متقاضیانی که با توجه به مندرجات کارنامه اولیه خود، مجاز به انتخاب‌رشته در زیرگروه آزمایشی هنر در دوره های روزانه و غیر روزانه و همینطور دانشگاه فرهنگیان هستند، در تاریخ های مشخصی که از سوی سایت سنجش اعلام می گردد، اقدام به دریافت دفترچه و تکمیل فرم انتخاب‌رشته نمایند. 

  • ۰۳/۰۶/۱۱
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی