duntel

  • ۰
  • ۰

رتبه قبولی مامایی

رتبه قبولی مامایی کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تجربی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. بررسی سرفصل‌های درسی کنکور علوم تجربی و همچنین شناخت آخرین رتبه‌های قبولی رشته مامایی می‌توانند تا میزان قابل توجهی در نتیجه آزمون کنکور تاثیر داشته باشند. آخرین رتبه‌های قبولی مامایی کنکور با توجه به سهمیه مناطق 1 و 2 و 3 به سه دسته تقسیم می‌شود. در این مقاله آخرین رتبه قبولی مامایی کنکور 1402 – 1403 با توجه به سهمیه هر منطقه ارائه شده است. 

 

منبع: رتبه قبولی مامایی

 

رتبه قبولی رشته مامایی کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانشگاه‌های روزانه به طور مداوم از نخستین اولویت‌های انتخابی داوطلبان در فرم انتخاب رشته محسوب می‌شوند. در هر حال، داوطلبان مطابق با عملکرد خود در کنکور سراسری قادر خواهند بود تا وارد دانشگاه سراسری و دوره‌های روزانه شده و مشغول به تحصیل شوند. برای اطلاع از رتبه قبولی تجربی در سایر رشته های گروه تجربی کلیک کنید.

در ادامه آخرین رتبه قبولی مامایی کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دوره روزانه برای سهمیه مناطق 1 و 2 و 3 ارائه شده است. این رتبه‌ها می‌توانند داوطلبان را در داشتن یک برنامه‌ریزی منسجم برای مطالعه راهنمایی کنند. علاوه بر این، توجه به آخرین رتبه‌های قبولی هر رشته خاص، موجب می‌شد تا انتخاب رشته‌ای با کیفیت داشت.

  • ۰۳/۰۶/۱۲
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی