duntel

  • ۰
  • ۰

انتخاب رشته کنکور تجربی ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود. همه داوطلبانی که در آزمون دی و تیر ماه شرکت کرده اند، در صورت مجاز بودن طبق کارنامه اولیه می توانند در انتخاب‌رشته شرکت کنند. در ادامه مقاله به بررسی تمامی نکات مهم و راهنما جامع انتخاب رشته تجربی 1402 خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع: انتخاب رشته تجربی ۱۴۰۳

 

کارنامه انتخاب رشته کنکور تجربی ۱۴۰۳

پس از دریافت نتایج اولیه، تحلیل و بررسی مندرجات کارنامه بسیار اهمیت دارد؛ به گونه ای که متقاضیان باید ضمن توجه به رتبه و تراز اکتسابی خود، از وضعیت مجاز بودن و یا نبودن در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری و آزاد نیز مطلع گردند. انتخاب رشته کنکور تجربی ۱۴۰۳ در دانشگاه های سراسری با هدف انتخاب کدرشته محل های ارائه شده در دوره های مختلف شامل روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیر انتفاعی و پردیس خودگردان انجام می شود. 

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 1403 احتمالا در اواخر مرداد ماه می باشد.

داوطلبان زمانی که یک کد رشته محل از دفترچه انتخاب رشته تجربی 1403 را انتخاب می کنند، باید به چندین فاکتور مهم شامل علاقه، ظرفیت هر کد رشته محل، کیفیت دانشگاه های انتخابی، مسیر رفت و آمد از محل زندگی تا دانشگاه، آینده شغلی و بازار کار، استعداد و توانایی های لازم برای رشته انتخابی و همینطور رتبه و تراز اکتسابی توجه داشته باشند و در نهایت پس از انتخاب الویت ها، آن ها را در فرم انتخاب‌رشته درج کنند. 

  • ۰۳/۰۶/۱۳
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی