duntel

  • ۰
  • ۰

انتخاب رشته هنر

انتخاب رشته کنکور هنر ۱۴۰۳ پس از اعلام نتایج اولیه و انتشار کارنامه حاوی عملکرد داوطلبان به منظور ورود به دوره های روزانه و غیرروزانه دانشگاه های سراسری از طریق سایت سنجش انجام می شود. تمامی داوطلبانی که پس از دریافت کارنامه اولیه، در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند ابتدا دفترچه راهنما را دریافت کنند و سپس با بررسی مندرجات آن، اقدام به انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود و درج آن ها در سایت سازمان سنجش sanjesh.org نمایند. در ادامه اطلاعات تکمیلی پیرامون انتخاب رشته هنر 1403 را برایتان ارائه کرده ایم.

 

 

منبع: انتخاب رشته هنر

 

انتخاب رشته کنکور هنر ۱۴۰۳

از نکات مهم که در کارنامه اولیه درج گردیده است، وضعیت مجاز شدن و یا نشدن شرکت کنندگان برای شرکت در مرحله انتخاب رشته کنکور هنر ۱۴۰۳ می باشد. اگر شما در حداقل یکی از دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان مجاز به انتخاب‌رشته شده اید، می توانید که برای شرکت در این مرحله حساس و مهم اقدام نمایید.

اگر علاوه بر گروه هنر در یکی از گروه های اصلی شامل تجربی، ریاضی و یا انسانی نیز شرکت کرده اید، فراموش نکنید که باید کدرشته محل های هر دو گروه آزمایشی را حداکثر در 150 الویت در یک فرم انتخاب رشته درج نمایید.

  • ۰۳/۰۶/۱۳
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی