duntel

  • ۰
  • ۰

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳ در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود. داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org می توانند انتخاب رشته بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی خود را انجام دهند. در ادامه در ادامه این به ببرسی کامل تمامی شرایط، مدارک، زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403 ارائه کرده ایم.

 

منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

 

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳

 داوطلبانی که قصد پذیرش در این دانشگاه را دارند می‌بایست در بازه زمانی ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳ برای نام نویسی خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام‌نور صرفا در مقطع کارشناسی پیوسته برای تمامی دانش آموزان شاخه های نظری و زبان و هنر امکان پذیر است.

ثبت‌نام دانشگاه پیام‌نور ۱۴۰۳ همراه با دیگر دانشگاه های سراسری (روزانه، شبانه، پردیس و غیر انتفاعی و مجازی) انجام می گیرد. داوطلبان می توانند حداکثر ۱۵۰ کدرشته محل انتخابی خود را در فرم انتخاب رشته وارد نمایند. در مقاله زیر به بررسی جامع نام نویسی در تمامی دانشگاه های سراسری پرداخته ایم. توصیه می کنیم جهت دریافت اطلاعات کامل مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳ 

 

 

زمان ثبت نام

زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ هر ساله توسط سازمان سنجش و از طریق سایت اینترنتی این سازمان اطلاع رسانی می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید که ثبت‌نام برای نیمسال اول و دوم دانشگاه پیام‌نور در یک زمان صورت نمی‌گیرد و برای هریک از آنها به صورت مجزا اطلاعیه صادر می‌شود

  • ۰۳/۰۶/۱۴
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی