duntel

  • ۰
  • ۰

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته امکان پذیر است. علاقه مندان به نام نویسی بدون آزمون، می توانند در یکی از دو بازه زمانی اعلام شده در نیمسال تحصیلی اول و یا نیمسال دوم اقدام کنند. ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1403 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

منبع: ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ در دو نیمسال تحصیلی، یکبار برای ورودی مهر ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. علاقه مندان می توانند در تاریخ هایی که از سوی سایت سازمان سنجش اعلام می گردد، با تکمیل اطلاعات فردی و تحصیلی خود و همینطور بارگذاری مدارک و درج کدرشته محل های ارائه شده، مراحل نام نویسی اینترنتی خود را طی نمایند. 

نام نویسی در هر مرحله در بازه زمانی جداگانه ای و معمولا طی مهلت یک هفته ای قابل انجام است. بنابراین اطلاع از زمان ثبت‌نام بسیار اهمیت دارد. در ادامه زمانبندی مربوط به زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 1403 را ملاحظه خواهید کرد.

توجه داشته باشید عنوان بدون کنکور در مدرک فارغ التحصیلی دانشجویان درج نخواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر

بر اساس مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۳ علاقه مندان به پذیرش بدون آزمون دو مقطع تحصیلی کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته می توانند پس از اعلام نتایج اولیه در مرداد ماه اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته در این مرحله کنند.

  • ۰۳/۰۶/۱۴
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی