duntel

  • ۰
  • ۰

رتبه قبولی علوم تغذیه کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تجربی را انتخاب کرده اند، می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. داوطلبانی که علاقه‌مند به انتخاب کد رشته محل های مربوط به رشته علوم تعذیه هستند، بایستی توجه داشته باشند که این رشته در دوره روزانه دانشگاه های دولتی، دانشگاه های غیرانتفاعی و همینطور در دانشگاه های آزاد اسلامی ارائه می‌گردد. به منظور تکمیل فرم انتخاب رشته، متقاضیان رشته علوم تغذیه می‌توانند از آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه کنکور 1402 – 1403 استفاده کرده و میزان شانس قبولی شان را تخمین بزنند. 

 

منبع: رتبه قبولی علوم تغذیه

 

 

آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

رشته علوم تغذیه در دوره روزانه اکثر دانشگاه های دولتی ارائه می‌شود و شما داوطلبان می‌توانید کد رشته محل های رشته علوم تغذیه را در دوره روزانه دانشگاه های مدنظرتان انتخاب کنید. بدیهی است که قبولی در دوره روزانه دانشگاه های سراسری وابسته به رتبه‌ی علمی دانشگاه است و کار سخت تری نسبت به دیگر دوره ها می باشد.

اما با این حال بهتر است تمامی داوطلبان چندین انتخاب اول خود را به دوره روزانه دانشگاه های سراسری اختصاص دهند. برای مشاهده رتبه قبولی تجربی کلیک کنید. در ادامه مقاله به بررسی رتبه قبولی علوم تغذیه کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در دانشگاه ها و سهمیه های مختلف می پردازیم پس با ما همراه باشید. 

بخوانید: راهنما انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳

برای آگاهی از دانشگاه و رشته قبولی دقیق با توجه به رتبه کسب شده همین الان با کارشناسان مرکز دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد

آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه کنکور ۱۴۰۲ در این سهمیه به شرح زیر می باشد. 

  • ۰۳/۰۶/۱۴
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی