duntel

  • ۰
  • ۰

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در نیمسال اول در مرداد ماه و  نیمسال دوم در دی ماه آغاز می‌شود. پذیرش در رشته‌های بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی داوطلبان و در واقع معدل کتبی مقطع قبلی برای تمامی دوره‌ها می‌باشد. از آنجایی که داوطلبانی موفق به ثبت نام و انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه ازاد خواهند شد که در زمان‌های مقرر در سایت سنجش و پذیرش و دانشگاه آزاد اقدام کنند، در این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1403 ارائه داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دانشگاه ازاد به منظور ایجاد فرصتی برای این دسته از داوطلبان و تمامی کسانی که قصد ورود به دانشگاه را به صورت بدون آزمون دارند، دو بار در سال اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون می نماید. تمامی داوطلبان می توانند در نیمسال اول و مهر و یا در نیمسال دوم و بهمن در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شرکت نمایند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ به صورت دقیق در سال جاری هنوز مشخص نشده است. به همین منظور در جدول زیر تاریخ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف در سال گذشته را گردآوری کرده ایم.

  • ۰۳/۰۶/۱۴
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی