duntel

  • ۰
  • ۰

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری درج گردیده است. متقاضیانی که پس از شرکت در جلسه آزمون و دریافت نتایج اولیه، تمایل دارند علاوه بر دانشگاه های سراسری و یا به تنهایی در انتخاب‌رشته ازاد شرکت کنند، در صورتی مجاز به این کار هستند که شناسه انتخاب‌رشته ازاد در انتهای کارنامه اولیه آن ها درج شده باشد. شناسه انتخاب‌رشته ازاد یک شناسه 7 رقمی است که از اطلاعات لازم و ضروری برای انتخاب‌رشته دانشگاه آزاد می باشد. در ادامه این مقاله اطلاعات تکمیلی پیرامون شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403 را ارائه کرده ایم.

 

منبع: کد دسترسی انتخاب رشته آزاد

 

محل درج کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

پس از شرکت در کنکور سراسری داوطلبان در صورت کسب حد نصاب علمی لازم جهت انتخاب، رشته های با کنکور آزاد قادر به انتخاب‌رشته می باشند.

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ یک شناسه هفت رقمی است که در انتهای کارنامه اولیه هر داوطلب درج شده است. نکته ای که پیرامون آن این است که این شناسه فقط برای داوطلبانی منتشر می گردد که مجاز به انتخاب‌رشته شده باشند.

محل درج کد دسترسی انتخاب رشته آزاد 1403 در انتهای کارنامه اولیه می باشد

داوطلبان برای ورود به فرآیند به شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیاز دارند تا بتوانند با دسترسی به فرم الویت های خود را حداکثر در 100 کدرشته محل درج کنند. انتخاب‌رشته از طریق سایت ” azmoon.iau.ac.ir ” صورت می گیرد که نیازمند پرداخت هزینه می‌باشد. 

  • ۰۳/۰۶/۱۴
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی