duntel

  • ۰
  • ۰

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ همزمان با آغاز نام نویسی در سایت دانشگاه ازاد ” azmoon.org ” از منتشر می شود که لینک دانلود آن را در ادامه قرار داده‌ایم. تمامی متقاضیان دانشگاه آزاد می‌توانند با توجه به مدرک مقطع قبلی خود، رشته‌ی مورد نظرشان در یکی از مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی به صورت بدون کنکور ادامه تحصیل دهند. داوطلبان می توانند کدرشته انتخابی خود را از دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 استخراج نمایند. در ادامه دفترچه هر مقطع را به تفکیک قرار داده ایم.

 

منبع: دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

با شروع زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir برای هر کدام از مقاطع نیز یک دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ می گردد. تمامی متقاضیان در قدم اول بایستی که به سایت نامبرده مراجعه کنند و دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد مورد نظر خود را دریافت کنند و به دقت تمامی مندرجات آن را مطالعه کنند.

داوطلبان گرامی شما می توانید جهت انجام فرآیند کامل ثبت‌نام و البته مشاوره انتخاب رشته خود با کارشناسان مرکز دانتل کو با شماره 02191005066 تماس حاصل فرمایید.

داوطلبان گرامی برای اطلاع از تمامی شرایط لازم و نکات اصلی ثبت نام توصیه می کنیم حتما پیش از انجام فرآیند ثبت نام مقاله زیر را به صورت کامل مطالعه نمایید. البته شما عزیزان برای بررسی شرایط خود و انتخاب رشته و اولویت بندی انتخاب ها از طریق شماره درج شده می توانید با کارشناسان مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

  • ۰۳/۰۶/۱۵
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی