duntel

  • ۰
  • ۰

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ داوطلبان متقاضی مقاطع کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته متفاوت می باشد. داوطلبان بایستی شرایط قید شده در دفترچه راهنما را مطالعه کنند و در صورت داشتن شرایط مندرج در آن نسبت به نام نویسی اقدام کنند. به همین منظور درادامه این مطلب به بررسی شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1403 مقاطع مختلف و دانشجویان انصرافی و اخراجی و اتباع خارجی خواهیم پرداخت.

 

منبع: شرایط بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد دوبار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن، به صورت بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی، اقدام به جذب دانشجو می‌نماید. فرآیند انتخاب‌رشته بصورت اینترنتی می باشد. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای انجام مراحل نام نویسی باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” مراجعه کنند.

داوطلبان پیش از هر اقدامی برای ثبت‌نام، باید دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد را به دقت مطالعه و بررسی کنند و در صورت داشتن شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 نسبت به نام نویسی اقدام کنند. داوطلبان برای پذیرش در رشته‌های صرفا براساس سوابق تحصیلی، باید دارای شرایط بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ باشند که به بررسی آنها می پردازیم.

❌❌ داوطلبان گرامی پس از اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور توصیه می کنیم حتما مقاله راهنما زیر که نکات مهم کلیدی در قبولی را در آن بررسی کرده ایم مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1403

از مهم‌ترین شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✅اعتقاد به یکی از ادیان ابراهیمی مورد تایید قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

✅اعتقاد به قانون اساسی

✅عدم عناد با جمهوری اسلامی ایران

✅نداشتن اشتهار به فساد اخلاقی

✅سوء پیشینه و عدم اعتیاد به مواد مخدر نداشته باشند.

✅داوطلبین واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از نظر نظام وظیفه دارای مشکل نباشد. یعنی داوطلبان می بایست دارای کارت معافیت دائم، کارت پایان خدمت یا شرایط لازم برای بهره مندی از معافیت تحصیلی باشند.

✅پذبرفته شدگان موظف به رعایت و پذیرش تمامی قوانین و مقررات دانشگاه می باشند.

  • ۰۳/۰۶/۱۵
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی