duntel

  • ۰
  • ۰

مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ چیست؟ بسیاری از داوطلبان مایل به تحصیل و ورود به دانشگاه آزاد، به صورت بدون کنکور هستند. این داوطلبان باید در زمان نام نویسی به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی “azmoon.org” مراجعه کرده و پس از دریافت و انتخاب کدرشته محل مورد نظر خود، مدارک لازم را تهیه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در ادامه این مطلب به مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع: مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد

 

مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد دوبار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن، در مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور می‌کند. داوطلبان باید مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ را آماده کنند تا در زمان ثبت نام اینترنتی با مشکلی مواجه نشوند و بدون از دست دادن زمان، مراحل ثبت نام را به دقت انجام دهند.

داوطلبانی که مایل هستند یکی از کدرشته محل های مربوط به این دانشگاه را انتخاب کنند، باید پس از مطالعه دفترچه ثبت نام اگر واجد شرایط بودند، به منظور تکمیل فرم ثبت نام، هزینه نام نویسی را پرداخت کرده و کارت اعتباری دریافت کنند. پس از آن به انحام فرآیند نام نویسی و بارگزاری مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 بپردازند.

بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 

 

لیست مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور باید با مراجعه به سایت azmoon.org، مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ را بارگزاری کرده و در نهایت کدرشته محل های استخراج شده را در فرم ثبت نام وارد کنند. مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به چند دسته تقسیم بندی می شوند که در ادامه به تفکیک آن ها را قرار داده ایم.

 

  • ۰۳/۰۶/۱۵
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی