duntel

  • ۰
  • ۰

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ در رشته های مختلفی در مقطع کاردانی و با در نظر گرفتن معدل مقطع دیپلم و در مقطع کارشناسی با معدل مقطع کاردانی انجام می شود. متقاضیانی که علاقه مند به تحصیل در مقطع کاردانی و کارشناسی علمی‌کاربردی هستند، می توانند با اطلاع از زمان ثبت نام در ورودی مهر و بهمن ماه و همینطور اطلاع از نحوه ثبت نام، اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند تا بتوانند در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. برای اطلاع از جزئیات کامل ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1403 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

منبع: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ سالانه دو بار یکبار برای جذب دانشجو برای نیمسال تحصیلی اول و یکبار برای جذب دانشجو برای نیمسال تحصیلی دوم انجام می شود. لازم است علاقه مندان برای انتخاب رشته های مورد علاقه خود، در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و پس از دریافت دفترچه بدون کنکور دانشگاه علمی‌کاربردی مرتبط با ورودی مهر و یا بهمن ماه، اقدام به ثبت‌نام و انتخاب رشته نمایند. 

تجانس رشته در هیج یک از مقاطع این دانشگاه وجود ندارد.

ملاک و معیار پذیرش در هر مقطع، سوابق تحصیلی آن ها می باشد. به طوری که پذیرش دانشجویان در دوره کاردانی بر اساس معدل دیپلم و در دوره کارشناسی ناپیوسته بر اساس معدل کاردانی انجام می شود. بنابراین هر کدام از داوطلبان که دارای سوابق تحصیلی بهتری باشند، در الویت پذیرش خواهند بود. 

 

آخرین اخبار

14 شهریور 1403: زمان ثبت‌نام در تاریخ ۱۹ تا ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۳ می باشد.

25 اردیبهشت 1403: طبق آخرین اطلاعیع ثبت نام در شهریور ماه آغاز شود.

  • ۰۳/۰۶/۱۷
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی