duntel

  • ۰
  • ۰

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ همزمان با آغاز نام نویسی در سایت سازمان سنجش منتشر می شود. دانشگاه برای دو مقطع تحصیلی کاردانی پبوسته و کارشناسی ناپیوسته اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. سنجش و پذیرش دانشگاه علمی‌کاربردی به شکل بدون کنکور و براساس معدل دیپلم یا کاردانی داوطلب می باشد. این دفترچه شامل لیست کدرشته محل های ارائه شده و شرایط پذیرش می باشد که در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1403 را قرار داده ایم.

 

منبع: دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ 

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ برای مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته به صورت جداگانه در هر نیمسال تحصیلی منتشر می شود. داوطلبان هر مقطع باید دفترچه‌ی مربوط به مقطع انتحابی خود را دانلود و مطالعه نمایند.

در این دفترچه مواردی از جمله شرایط و مدارک لازم برای نام نویسی این دانشگاه ذکر شده است. در بخش دیگر دفترچه دانشگاه علمی کاربردی کدرشته محل های ارائه شده قرار گرفته است که داوطلبان آن ها استخراج نموده و در فرم انتخاب رشته وارد نمایند.

  • ۰۳/۰۶/۱۷
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی