duntel

  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ از مهم ترین اطلاعاتی است که داوطلبان ارشد به دنبال آن هستند. پذیرش در مقطع ارشد به صورت بدون کنکور چندین روش دارد که لیست رشته های هریک نیز متفاوت می باشد. با توجه به اهمیت رشته های ارائه شده در مقطع ارشد به صورت بدون آزمون در این مطلب به بررسی کامل آن پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع: رشته های بدون کنکور ارشد ۱۴۰۴

 

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴

دانشگاه های مختلف به سه روش استعداد درخشان، سوابق تحصیلی و فراگیر اقدان به پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون در مقطع ارشد می نمایند. پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تنها یکبار در سال ۹۹ برگزار شد اما با این حال ممکن است مجددا این روش پذیرش برگزار گردد به همین دلیل لازم است داوطلبان از رشته های آن اطلاع داشته باشند. 

روش فراگیر نیز تنها به دانشگاه پیام نور اختصاص دارد که بر اساس آن داوطلبان یکسال به عنوان دانش پذیر در دانشگاه تحصیل کرده و در انتهای ترم اول در آزمون دانشگاه شرکت می کنند. در صورت پذیرش وضعیت آنان از دانش پذیر به دانشجو تغییر یافته و می توانند در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند. 

در حال حاضر لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ مشخص نشده است اما داوطلبان می توانند با اطلاع از لیست رشته ها در سال گذشته آشنایی نسبی با وضعیت ارائه رشته های مورد نظر خود داشته باشند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. 

  • ۰۳/۰۶/۱۸
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی