duntel

  • ۰
  • ۰

دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد ۱۴۰۴ به صورت اختصاصی از طریق سایت هر دانشگاه منتشر می شود و داوطلبان می توانند با پیگیری های اطلاعیه های دانشگاه مورد نظر خود، دفترچه راهنما را دریافت کنند. داوطلبان باید این دفترچه را به صورت کامل مطالعه نمایند تا از تمامی جزییات مطلع شوند. عدم مطالعه دفترچه و اطلاع از آخرین تغییرات ثبت‌نام ممکن است مشکلاتی را در مراحل نام نویسی داوطلبان به وجود آورد. در این مطلب به بررسی کامل دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۱۴۰۴ پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید. 

 

منبع: دفترچه بدون کنکور ارشد ۱۴۰۴

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد ۱۴۰۴

ثبت نام بدون کنکور در مقطع ارشد از روش استعداد درخشان و سوابق تحصیلی انجام می شود. در پذیرش استعداد درخشان داوطلبانی که معدل بالاتر از ۱۶ برای رشته های پزشکی و معدل بالاتر از ۱۷ برای رشته های غیر پزشکی دارند و یا برگزیدگان المپیاد و جشنواره های علمی هستند، می توانند به صورت بدون آزمون در دانشگاه پذیرش شوند. برای مطالعه راهنما کامل مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ۱۴۰۴

 

در زمان ثبت‌نام دفترچه راهنما منتشر می شود که در آن تمامی جزییات مورد نظر داوطلبان برای نام نویسی درج شده است. با توجه به اهمیت دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 1404 در این مطلب به توضیح کامل در مورد آن پرداخته ایم. 

پذیرش استعداد درخشان در مقطع ارشد به صورت اختصاصی توسط هر دانشگاه به صورت جداگانه انجام می شود و در نتیجه دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد استعداد درخشان ۱۴۰۴ نیز به صورت مجزا توسط هر دانشگاه در سایت آن دانشکده قرار خواهد گرفت. 

فراخوان های هر دانشگاه در بازه های زمانی متفاوت انجام می شود. البته توجه داشته معمولا این فراخوان ها از آذر ماه سال جاری آغاز خواهد شد. با توجه به گسترده بودن دانشگاه ها و فراخوان های مربوطه شما می توانید برای کسب اطلاع  سریع از هر فراخوان در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

  • ۰۳/۰۶/۲۰
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی