duntel

  • ۰
  • ۰

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری دکتری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. در سال‌های اخیر با توجه به ادغام آزمون دکتری دانشگاه‌های سراسری و آزاد، یک دفترچه راهنما منتشر می‌شود که شامل شرایط، سهمیه های مجاز آزمون، سرفصل های امتحانی و… می باشد. لینک دانلود دفترچه ثبت نام دکتری 1404 را در ادامه این مقاله از سایت دانتل کو قرار داده ایم.

 

منبع: دفترچه ثبت نام دکتری

 

دانلود دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۴

آزمون دکتری به صورت یکپارچه برای ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می شود. همزمان با فعال شدن لینک ثبت‌نام آزمون، لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1404 فعال می گردد و متقاضیان آزمون دکترا می توانند اقدام به دریافت و مطالعه آن نمایند. 

داوطلبان با مطالعه این دفترچه از تمامی شرایط و ضوابط لازم جهت شرکت در این آزمون مطلع می شوند. تاکنون دفترچه راهنما سال جاری منتشر نشده است اما لینک دانلود دفترچه سال گذشته را جهت مطالعه شما عزیزان قرار داده ایم. به محض انتشار دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۴ لینک دانلود آن فعال خواهد شد.

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام دکتری 1404

همزمان با آغاز فرآیند نام نویسی دفترچه ثبت نام آزمون دکتری نیز منتشر می شود. طبق اطلاعیه سازمان سنجش مهلت ثبت‌نام در آزمون سال ۱۴۰۴ از تاریخ 29 مهر آغاز شده تا 5 آبان ماه 1403 ادامه خواهد داشت. داوطلبان در این بازه زمانی باید به سایت سنجش مراجعه نمایند.

دفترچه‌ی ثبت نام آزمون دکتری 1404 در ۲۹ مهر همزمان آغاز نام نویسی منتشر خواهد شد.

سازمان سنجش آموزش کشور مسئولیت برگزاری آزمون را بر عهده دارد و به منظور راهنمایی داوطلبانی که مایل هستند در این آزمون شرکت کنند، فایلی را با عنوان دفترچه ثبت‌نام دکترا همزمان با آغاز مهلت ثبت‌نام منتشر می کند.

البته شما داوطلبان برای اطلاع نحوه و شرایط نام نویسی می توانید مقاله راهنما کامل ثبت‌نام دانتل را مطالعه تا از تمامی جزییات و قوانین مطلع شوید. برای مطالعه کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

  • ۰۳/۰۶/۲۰
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی