duntel

  • ۰
  • ۰

مهلت ثبت نام دکتری

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ از سوی سازمان سنجش برای ایجاد فرصت مجدد ثبت نام جهت نام نویسی جاماندگان انجام می شود. با توجه به اینکه سازمان سنجش با اطلاعیه های مختلفی زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت علوم را اطلاع رسانی می کند اما با این حال نیز برخی از داوطلبان از مرحله نام نویسی جا می مانند. برای رفاه حال این دسته از شرکت کنندگان، سازمان سنجش مهلت ثبت‌نام را دو تا سه روز دیگر نیز تمدید می کند. در ادامه این مطلب پیرامون تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1404 اطلاعاتی ارائه کرده ایم.

 

منبع: مهلت ثبت نام دکتری

 

مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴

آزمون دکتری هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد. علاقه مندان می توانند در تاریخ هایی که از سوی سایت این سازمان به نشانی اینترنتی sanjesh.org اعلام می شود، نسبت به اعلام علاقه مندی جهت شرکت در این آزمون اقدام کنند.

مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ از 29 مهر تا 5 آبان ماه 1403 می باشد.

زمان ثبت نام آزمون دکتری در سال جدید هنوز اعلام نشده است اما پیش بینی می‌شود که مانند سال گذشته در آبان ماه لینک ثبت نام در سایت سنجش فعال شود. به محض مشخص شده تاریخ دقیق ثبت نام در این قسمت از مطلب اطلاع رسانی خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان ثبت نام و مهلت ثبت نام آزمون دکتری آزمون دکتری در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1404

پس از اتمام زمان ثبت‌نام آزمون برخی از داوطلبان به دلیل بی اطلاعی از زمان ثبت نام دکتری موفق به درج اطلاعات شخصی و تحصیلی خود نشده اند و برخی دیگر نیز که مراحل نام نویسی خود را انجام داده اند، خواستار ویرایش اطلاعات خود هستند.

به همین منظور سازمان سنجش پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، یک بازه زمانی دو تا سه روزه نیز برای داوطلبان در نظر می گیرد تا جاماندگان از ثبت نام بتوانند مراحل نام نویسی خود را تکمیل کرده و یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

احتمالا برای آزمون دکتری 1404 نیز زمان ثبت‌نام چند روزی تمدید شود، پیرامون تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ نیز اطلاعیه ای منتشر نشده است اما سال گذشته داوطلبان تا اواسط آذر ماه فرصت ثبت‌ نام در آزمون دکتری را داشتند.

به محض اعلام تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1404 تاریخ جدید را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. شما عزیزان از طریق تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل نیز می توانید اخبار لحظه ای مربوط به آزمون دکتری را دریافت کنید. 

  • ۰۳/۰۶/۲۰
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی