duntel

  • ۰
  • ۰

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۴ در خرداد ماه آغاز خواهد شد. دانشگاه آزاد در بسیاری از رشته ها در مقطع ارشد به صورت بدون آزمون دانشجو جذب می کند. ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود. این نحوه پذیرش شرایط و ضوابطی دارد که دانشجویان باید از آن ها اطلاع داشته باشند. در غیر این صورن داوطلبان امکان نام نویسی و تحصیل در دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور را نخواهند داشت. در ادامه این مطلب هر آنچه که برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 1404 نیاز دارید را ارائه کرده ایم.

 

منبع: ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد استعداد درخشان ۱۴۰۴

هر ساله دانشگاه آزاد در بازه زمانی تیر ماه اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد به صورت بدون آزمون استعداد درخشان می کند. داوطلبان متقاضی را مراجعه به ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۴ استعداد درخشان به آدرس azmoon.org در بازه زمانی تعیین شده می توانند نام نویسی خود را انجام دهند. 

در مقاله زیر راهنما پذیرش در مقطه ارشد در تمامی دانشگاه های کشور را شرح داده ایم. برای مطالعه بیشتر می توانید بر روی مقاله زیر کلیک کنید.

 

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 1404

ثبت‌نام بدون آزمون ارشد دانشگاه‌های آزاد یک بار در سال و بصورت یکپارچه برای تمامی واحدهای این دانشگاه انجام می شود. پذیرش داوطلبان بر اساس سهمیه استعداد درخشان برای نیمسال اول و ورودی مهرماه انجام می گردد. زمان ثبت نام بدون آزمون ارشد دانشگاه آزاد معمولا پس انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در تیر ماه انجام می گردد.

  • ۰۳/۰۶/۲۱
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی