duntel

  • ۰
  • ۰

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ یکی از سوالات پرتکرار داوطلبان این مقطع است. بسیاری از شرکت‌کنندگان در آزمون کارشناسی‌ارشد 1404 پس از اعلام نتایج‌نهایی موفق به کسب نتیجه قبولی نمی‌شوند و یا از نتیجه بدست آمده رضایت کافی ندارند و یا بسیاری دیگر تمایلی به شرکت در کنکور کارشناسی‌ارشد ندارند و به صورت بدون کنکور وارد این مقطع شده و ادامه تحصیل می‌دهند. ثبت‌نام بدون‌کنکور در مقطع کارشناسی ارشد به دو طریق استفاده از سهمیه استعداد درخشان و ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی امکان پذیر می‌باشد. داوطلبان باید از نحوه ثبت‌نام اطلاع کامل داشته باشند تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشوند. در ادامه اطلاعاتی پیرامون زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد 1404 ارائه کرده‌ایم.

 

منبع: ثبت نام ارشد بدون کنکور

 

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد 1404 | سوابق تحصیلی 

در سال ۹۹ سازمان سنجش به دلیل شیوع ویروس کرونا، روش دیگری را نیز برای ثبت نام داوطلبان مقطع ارشد در نظر گرفت که همان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی می‌باشد. این روش با روش پذیرش بر اساس استعداد درخشان متفاوت است و داوطلبان صرفا با سوابق تحصیلی پذیرش می‌شند. پس از آن سال این روش پذیرش لغو شد. به منظور کسب آگاهی داوطلبان با این روش در ادامه نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی را آورده ایم. 

 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی

ثبت نام بدون آزمون ارشد بر اساس سوابق تحصیلی در بازه زمانی اواخر مهرماه و اوایل آبان ماه صورت گرفت. ثبت نام ارشد بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. متقاضیان برای ثبت درخواست در این دوره، می توانند طبق مراحل زیر عمل کنند.

1️⃣ مراجعه به سایت سازمان سنجش

2️⃣ مطالعه دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد 

3️⃣ پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری ثبت نام

  • ۰۳/۰۶/۲۱
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی