duntel

  • ۰
  • ۰

کد عنوان دیپلم برای ثبت نام کنکور سراسری یکی از کدهای مورد نیاز برای نام نویسی کنکور است که تمامی داوطلبان باید آن را در اختیار داشته و در هنگام ثبت نام آن را وارد نمایند. داوطلبان باید این کد را قبل از ثبت نام به دست آورند تا در هنگام تکمیل اطلاعات در سایت سنجش با مشکلی مواجه نشوند. در این مطلب به توضیح کامل در مورد کد عنوان دیپلم برای ثبت‌نام کنکور سراسری پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع: کد عنوان دیپلم برای ثبت نام کنکور

 

کد عنوان دیپلم برای ثبت نام کنکور سراسری

در هنگام ثبت نام کنکور سراسری، داوطلبان تمامی اطلاعات مورد نیاز را در فرم ثبت نام وارد نمایند تا نام نویسی آن ها به صورت کامل انجام شده و کد رهگیری ثبت نام برای شان صادر شود. در زمان تکمیل فرم ثبت نام کنکور سراسری ممکن است داوطلبان با عناوینی مواجه شوند که برای شان جدید است. یکی از این موراد کد دیپلم است که بسیاری از داوطلبان از ماهیت آن اطلاعی ندارند. 

 

بخوانید: ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۴

 

کد عنوان دیپلم برای ثبت نام کنکور سراسری در واقع گروه آزماشی شما را تعیین می کند و کدی است که نشان می دهد شما دیپلم مربوط به آن را دریافت کرده و فارغ التحصیل شده اید. پس کد دیپلم برای گروه های آزمایشی مختلف متفاوت است و داوطلبان باید با توجه به نوع دیپلم خود این کد را وارد نمایند. لیست کد عنوان دیپللم در رشته های مختلف به شرح زیر می باشد. 

  • ۰۳/۰۶/۲۱
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی