duntel

  • ۰
  • ۰

سایت ثبت نام دکتری

سایت ثبت نام آزمون دکتری سازمان سنجش sanjesh.org می باشد که تمامی مراحل نام نویسی در آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد از طریق آن انجام می شود. سازمان سنجش مجری برگزاری آزمون می باشد و تمامی جزئیات مربوط به مراحل مختلف این آزمون از طریق سامانه سنجش برای متقاضیان ورود به این مقطع تحصیلی منتشر می گردد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم اطلاعات کاملی از سایت ثبت نام آزمون دکتری sanjesh.org در آن ارائه کنیم. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع: سایت ثبت نام دکتری

 

سایت ثبت نام آزمون دکتری sanjesh.org

سازمان سنجش هر ساله بازه زمانی را مشخص کرده و در این مدت اقدام به ثبت نام در مقطع دکتری می‌نماید. داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در این مقطع را دارند، بایستی با اطلاع از زمان نام نویسی به سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ مراجعه کرده و فرم های ثبت نام را تکمیل نمایند. 

با افزایش ظرفیت رشته‌های مختلف در مقطع دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد، این مقطع علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است. ثبت‌نام سال جاری در 19 مهر تا 5 آبان می باشد و تمامی مراحل نام نویسی آن برای تمامی دانشگاه های سراسری و آزاد از طریق سایت ثبت نام آزمون دکتری ” sanjesh.org ” انجام می گردد. پیشنهاد می کنیم حتما پیش از انحام فرآیند نام نویسی مقاله زیر را مطالعه نمایید

در نظر داشته باشید که این لینک در زمان های مقرری در وبسایت سازمان سنجش فعال می گردد و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، غیر فعال می شود.

 

لینک ورود به سایت ثبت نام دکتری | sanjesh.org

نحوه ثبت نام دکتری در سایت ثبت نام آزمون دکتری sanjesh.org را به صورت گام به گام برای شما آورده ایم. اگر قصد دارید در یکی از دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد وارد مقطع دکتری شوید، طبق راهنما زیر عمل کنید.

  • ۰۳/۰۶/۲۲
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی