duntel

  • ۰
  • ۰

شرایط ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ به صورت کامل در دفترچه راهنما و البته این مقاله شرح داده شده است. وزارت علوم شرایطی برای شرکت کنندگان لحاظ نموده و شرکت کنندگان باید دارای شرایط لازم بیان شده باشند. ضروری است داوطلبان ابتدا از قوانین و ضوابط آگاه شوند و در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت سنجش نام نوییس خود حهت شرکت در آزمون دکترا تخصصی انجام نمایند. برای تسهیل دسترسی داوطلبان، شرایط شرکت در آزمون دکتری 1404 (عمومی و اختصاصی) در ادامه ارائه می‌شود. 

 

منبع: شرایط ثبت نام دکتری

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴

شرایط ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم بندی می‌شود. شرط عمومی برای تمام داوطلبان یکسان است و شرایط اختصاصی با توجه به وضعیت متقاضیان خواهد بود. داوطلبان باید از داشتن شرایط عمومی و اختصاصی اطمینان حاصل نمایند. در غیر این صورت در هر مرحله ای که عدم احراز مشخص گردد، داوطلب از ادامه مسیر محروم می‌شود.

داوطلبان گرامی توصیه می شود پس از مطالعه تمامی شرایط ثبت نام دکتری و در صورت واجد الشرایط بودن پیش ثبت‌نام و نام نویسی توصیه می شود حتما مقاله راهنما جامع زیر را مطالعه نمایید تا تمامی اطلاعات این آزمون را دریافت کنید.

 

شرایط عمومی ثبت نام دکتری 1404

شرایط عمومی ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ به شرح زیر هستند. 

❌ به اسلام و یا یکی از ادیان صریح در قانون اعتقاد داشته باشند.

❌ ملزم بودن به احکام عملی اسلام در مورد ایشان محرز گردد.

❌ نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران عناد نداشته باشند.

❌ نداشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و 

  • ۰۳/۰۶/۲۲
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی