duntel

  • ۰
  • ۰

مدارک ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ کدام اند؟ هر ساله داوطلبان زیادی علاقه مند به تحصیل در مقطع دکتری هستند که برای این امر بایستی در آزمون دکتری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود، شرکت کنند. اما نکته ای که تمامی متقاضیان بایستی در نظر بگیرند، این است که آیا مدارک لازم برای تکمیل فرم ثبت‌نام را دارند یا خیر. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دکتری 1404 می پردازیم.

 

منبع: مدارک ثبت نام دکتری

 

مدارک ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴

نکته ای که تمامی متقاضیان باید در نظر داشته باشند، این است که پیش از شروع تاریخ ثبت نام، دفترچه راهنمای شرکت در آزمون دکتری منتشر می شود و افرادی که مایل به ثبت نام در این آزمون هستند بایستی تمامی شرایط ثبت نام آزمون دکتری دفترچه را به دقت مطالعه کنند و چنانچه واجد شرایط شرکت در این آزمون بودند، مدارک ثبت نام دکتری ۱۴۰۴ را از قبل تهیه کنند.

هر ساله قبل از شروع مهلت ثبت نام، سازمان سنجش دفترچه راهنما را منتشر کرده و در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. مطالعه دفترچه راهنمای برای تمامی داوطلبان الزامی است چراکه تمامی شرایط و مدارک ثبت نام آزمون دکتری 1404 در آن ارائه شده است.


 

داوطلبان با توجه به علاقه و رشته تحصیلی خود می توانند در کد رشته محل های ارائه شده در آزمون شرکت کنند. برای اطلاع از اینکه چه مدارکی لازم دارید تا انتها مقاله با ما همراه باشید. 

 

خرید کارت اعتباری 

اولین مدارک ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ خرید کارت اعتباری و دریافت شماره سریال آزمون می باشد. داوطلبان برای اینکه بتوانند فرآیند ثبت نام را انجام دهند، ابتدا باید برای خرید کارت اعتباری اقدام کنند.

خرید کارت اعتباری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل انجام است. داوطلبان بایستی از طریق این سایت وارد صفحه خرید کارت اعتباری شوند و به وسیله کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم یا همان رمز اینترنتی سریال 12 رقمی ثبت نام را دریافت کرده و در قسمت خواسته شده وارد کنند.

  • ۰۳/۰۶/۲۲
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی