duntel

  • ۰
  • ۰

هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ هر ساله در زمان ثبت‌نام اعلام می شود. تمامی داوطلبان واجد شرایط که مایل به ادامه تحصیل در مقطع دکتری می‌باشند. برای ورود به دانشگاه‌های دولتی و آزاد در تمامی رشته‌ها، در آزمونی که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، شرکت کنند. شرکت در آزمون دکتری برای داوطلبان هزینه‌ای در بردارد که در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دکتری 1404 می‌پردازیم.

 

منبع: هزینه ثبت نام دکتری ۱۴۰۴

 

میزان هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴

تمامی داوطلبان برای شرکت در یک کد رشته امتحانی بایستی پیش از تکمیل فرم ثبت نام دکتری با پرداخت هزینه ثبت نام دکتری ۱۴۰۴ نسبت به دریافت کارت اعتباری اقدام کنند. سازمان سنجش آموزش کشور، هرسال پیش از شروع زمان مقرر ثبت نام کنکور دکتری، میزان هزینه خرید کارت اعتباری دکتری 1404 را اعلام می‌کند.

متقاضیان با خرید کارت اعتباری و دریافت شماره سریال 12 رقمی درسایت سنجش می‌توانند فرآیند نام نویسی خود را آغاز کنند. 

هزینه ثبت نام آزمون دکتری سال گذشته مبلغ 600 هزار تومان بود. به محض اعلام سال جاری در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مبلغ پرداختی جهت شرکت و حضور در آزمون و خدمات پیام کوتاه می باشد که اطلاعات لازم نظیر شماره پرونده ۷ رقمی و کدرهگیری برای داوطلب ارسال می شود. 

داوطلبان توجه داشته باشند که برای انتخاب رشته در هر یک از دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد فقط یکبار در زمان ثبت نام باید مبلغ را پرداخت کنند و هرکدام بصورت مجزا هزینه‌ای در بر نخواهد داشت. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از هزینه ثبت نام آزمون دکتری در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

  • ۰۳/۰۶/۲۲
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی