duntel

  • ۰
  • ۰

ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ در چند نوبت  فقط نوبت امکان پذیر می‌باشد و محدود می باشد. هر ساله تعدادی از داوطلبان به علت دقتی و نا آگاهی نسبت به بندهای فرم ثبت‌نام اطلاعات خود را به صورت اشتباه یا ناقص وارد می کنند. ازین رو سازمان سنجش فرصتی را برای تصحیح اطلاعات داوطلب که به صورت اشتباه وارد کرده قرار داده است. داوطلبان در بازه های زمان مختلف می توانند با مراجعه به سایت سنجش نسبت به تصحیح فرم ثبت‌نام خود اقدام نمایند. در ادامه مقال به بررسی زمان و نحوه ویرایش ثبت نام دکتری 1404 خواهیم پرداخت. 

 

منبع: ویرایش ثبت نام آزمون دکتری

 

زمان ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴

داوطلبانی که در آزمون دکتری ثبت نام کرده اند و متوجه اشتباه در فرم ثبت‌نام خود شده اند، در بازه های زمانی تعیین شده می‌توانند مجددا وارد سامانه شده و برخی از اطلاعات خود را اصلاح نمایند. توجه داشته باشید که امکان ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ محدود بوده، پس در هنگام ثبت نهایی دقت کافی داشته باشید. 

ویرایش فرم نامحدود نمی باشد و پس از چند بار ویرایش و ثبت آن، دیگر امکان ویرایش را نخواهید داشت.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید در صورت وارد کردن اطلاعات غلط در هر مرحله از آزمون و حتی پس از قبولی نیز امکان حذف شما وجود دارد. ازین رو توصیه می کنیم حتما پس از نام نویسی رسید ثبت نام خود را به صورت کامل بررسی نمایند. پیشنهاد می کنیم حتما پیش از انجام فرآیند نام نویسی مقاله زیر را مطالعه نمایید. البته جهت ثبت نام کامل می توانید با مشاوران دانتل تماس بگیرید.

  • ۰۳/۰۶/۲۲
  • dun tel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی